Neler Yapıyoruz?

Sosyal Medya

Çoğu şirket, sosyal medyanın yeni çağ alıcılarının yolculuğunun bir parçası olduğunun farkında değil. Potansiyel müşterileriniz sosyal medyadaysa, sizi sosyal kitlenizle buluşturmak için entegre sosyal medya pazarlama stratejileri oluşturmanıza yardımcı olacağız.

Web siteleri, e-postalar ve reklamlar genellikle sizden müşterinize yapılan tek yönlü iletişimlerdir. Sosyal medya, hedef kitlenizle güven oluşturmak için daha özgün bir şekilde etkileşim kurmanıza olanak tanır.

İnsanlar içeriğinizle sosyal medyada etkileşim kurduğunda, paylaşmaya ve hakkında konuşmaya meyillidirler. Bu tür bir faaliyet yaratır ve ürünlerinize veya hizmetlerinize ve marka oluşturmanıza etkili bir şekilde maruz kalmanızı sağlar.

Sosyal medya hizmetleri, müşterileri doğrudan web sitenize yönlendirmek için etkili bir yol sağlar. Henüz işletmeniz için önemli bir sosyal takipçi kitleniz yoksa, Facebook Reklamları gibi ücretli reklamlar çok hızlı bir şekilde geniş bir kitleye ulaşmanıza yardımcı olurken aynı zamanda işletme sayfanızın beğenilerini ve takipçilerini potansiyel olarak artırır. Bu size yalnızca daha çeşitli bir gelen trafik düzeyi sağlamakla kalmaz, aynı zamanda sosyal içeriğinizle zaten etkileşime girmiş olan bu ziyaretçilerin nitelikli potansiyel müşteriler olma potansiyeli daha yüksektir.

Etkili sosyal medya stratejileri kullanmak, dijital pazarlama planınızın yalnızca bir bileşenidir. Tek direkli bir çadır kurmayı denemezsiniz; aynı şey dijital pazarlama için de geçerli. Dijital çabalarınızın sonuçlarını görmek istiyorsanız, sosyal olmanın ötesinde düşünmeniz gerekir.

London Creative sosyal medya ekibi, takipçileri artırmak için stratejiler geliştirmek, sosyal kampanyalar oluşturmak ve denetlemek, içerik üretmek, analitiği gözden geçirmek ve bir şirketteki kilit paydaşlarla iletişim kurmaktan genellikle sorumludur.

London Creative olarak sosyal medya yönetimi hizmetinde yer alanlar:

  • Takipçi ve etkileşim arttırma: Bir şirketin takipçi sayısını ve aldıkları etkileşim miktarını (beğeniler, yorumlar, paylaşımlar) artırarak tüm aktif sosyal platformlarda bir şirketin profili yükseltilir. Her ikisini de elde etmek için yazılı veya görsel gönderiler geliştirilmelidir.
  • İçeriği ve kampanyaları strateji haline getirme: Etkileşimi arttırmak için, bir şirketin daha büyük pazarlama stratejileriyle uyumlu sosyal kampanyaları tasarlamaktan (ve bazen yürütmekten) sorumluyuz.
  • Verileri analiz etme: Yaratıcı çalışmaya ek olarak, bir şirketin gönderilerinin ve içeriğinin nasıl performans gösterdiği hakkında sonuçlar çıkarmak için verileri analiz etmek için de zaman harcamaktayız. Bu, sosyal medya kullanıcılarının bir marka veya rakipler hakkında söylediklerini izlemeyi içeren sosyal dinlemeyi içerebilir.
  • Sosyal medya platformlarını yayınlama ve izleme
  • İçerik: Bir markanın hikayesine ve sesine uyan ve hedef kitlesinin ilgisini çeken ilgi çekici yazılar geliştirmek için metin yazarlığı becerilerimize güveniyoruz.
  • İçerik Düzenleme
  • Sosyal medya platformları hakkında bilgi: Hesapları başarılı bir şekilde yönetmek için çeşitli sosyal medya platformlarını (güçlü ve zayıf yönleri ve diğer özelliklerin yanı sıra kullanıcı demografisi) kapsamlı bir şekilde deneyimlemenizi sağlıyoruz. Aşağıdaki platformların bilgisi muhtemelen en önemli olacaktır:
    Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube ve TikTok.
  • Tasarıma bakış: Grafik tasarımcılar, pazarlama yöneticileri ve diğer pazarlama paydaşları ile görseller, infografikler, videolar ve daha fazlası hakkında iletişim kurmaktadır. Bir gönderi tasavvur etmek ve ardından seçimleriniz için iş veya stratejik nedenleri dile getirmek kritik olacaktır.
  • Analitik araçlar: Hangi mesajların tüketicilerde yankı uyandırdığını bilmek, analitik bir göz ve araştırma kapasitesi gerektirir.
  • Esneklik: Sosyal medya dünyasında değişim süreklidir. Yeni trend hashtag'ler, algoritmalar ve platform özelliklerini takip etmekteyiz.
  • Zamanlılık: Haber olayları, bazı gönderilerin sağır veya duyarsız olarak algılanmasına veya başka bir şekilde gönderinizin önemini gölgede bırakmasına neden olabilir. Haberleri takip etmek ve çevrimiçi olarak gerçekleşen daha büyük konuşmalar, buna göre tepki vermemizi ve bir markayı korumamıza yardımcı olmaktadır.